Just very me

Witam na moim blogu. Mam na imię Justyna i mam 22 lata.

Jest to mój pierwszy blog, a zarazem także pierwszy wpis ;) Za chwilę przybliżę Wam nieco tematykę tego bloga, jednak wcześniej chciałabym napisać kilka słów o tym, czego na pewno tutaj nie znajdziecie.

Możecie być spokojni, bo nie będzie tu wpisów typu:

Nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo strasznie bolał mnie brzuch :P Normalnie, masakra jakaś, jeszcze nigdy mnie tak nie bolał… Na szczęście przestał już po dwóch godzinach, ale oczywiście nie opłaciło mi się już wtedy iść do budy ^^ Odpaliłam więc kompa i dodałam kolejnego wypasionego wpisa na mojego blogaska :D Wieczorkiem wyskoczyłyśmy z Mariolką na miasto i poszłyśmy na łyżwy ;D Ale było jedwabiście!!!! Mariolka normalnie co chwile zaliczała glebę! ^^ Miałyśmy z tego taką polewkę, że szok xD Normalnie brechtałyśmy się ol de tajm! ^^ Będę już kończyć, bo zaraz lecę do mojej drugiej psiapsióły, która będzie mi robić tipsy na jutrzejszą dyskę :D Jutro zdam wam relejszyn. Pozdrovvviooonkaaa $le!!!!!

Narka, krejzolki zakręcone na maxa tak jak ja! ^^.

Dlaczego nie będzie tu takich zabójczych tekstów? Po pierwsze, nie jestem w gimnazjum, a po drugie, nie chcę z tego bloga robić internetowego pamiętnika i dotykać tu najskrytszych zakątków mojego życia. To nie czas i miejsce na takie rzeczy. Nie będzie to tzw. kolorowy, słitaśny „blogasek”, którego wpisy będą ograniczać się do „relejszyn from skul”, „pozdrówek” i „plisów o komcie”. Nie, nie i jeszcze raz nie.

O czym więc zamierzam pisać? Chciałabym poświęcić ten blog w dużej mierze muzyce rockowej (ale nie tylko), marzy mi się zamieszczanie recenzji płyt, które w jakiś sposób mnie zauroczą. Całkiem możliwe, że znajdziecie tutaj także wpisy o osobach, które zafascynują i zainspirują mnie na tyle, że postanowię o nich napisać ;) Będzie także co nieco o modzie – ale na poziomie – postaram się, żeby wpisy były konkretne i rzeczowe, w formie przystępnej nawet dla facetów ;) Nie wykluczone, że znajdziecie tutaj także ciekawostki na temat żywności i żywienia, a także… oj, niestety nie mogę Wam zdradzić wszystkiego ;)

Generalizując, napiszę na każdy ciekawy temat, który mnie na tyle zaintryguje, a także przekona, iż nie będzie to marnowanie Waszego cennego czasu, że postanowię się nim z Wami podzielić.

Będzie to blog prowadzony z pasją, niezwykłym poczuciem humoru oraz ironią. Artykuły wzbogacone błyskotliwymi, ciętymi uwagami będzie wyróżniał duży i zdrowy dystans autorki do samej siebie i do otaczającego ją świata. Taki jest właśnie punkt docelowy. Nieco ambitnie? Wieeem. Myślicie, że uda mi się to wszystko osiągnąć? Jedno jest pewne – wszystko okaże się już w niedalekiej przyszłości ;)

Będę już kończyć ten pierwszy wpis. Bartek, autor bloga pt. „Blogowy” w temacie „Jak napisać pierwszy wpis na blogu?” pisał, że pierwszy wpis powinien był krótki i rzeczowy, bo podobno i tak nikt tego nie czyta, a ja się tutaj tak rozpisałam…

2 thoughts on “Just very me

Skomentuj

