8.06.2012

23:15 a ja już na łóżku… Tak, tak, „już”, a nie „dopiero”, ponieważ zazwyczaj chodzę spać trochę później ;) Tym razem w czwartek byłam już tak padnięta, że nie usiedziałabym ani minuty dłużej na krześle w pozycji pionowej. Może to „wina” wypadu do Czech, może lekkiego stresu związanego z oczekiwaniem na wyniki egzaminów, może… nie, to niemożliwe, ja na pewno jeszcze się nie starzeję. Co to, to nie.

Pech chciał, że gdy się już położyłam, odechciało mi się spać, a  zmęczenie ustąpiło jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Noc, a szczególnie czas przed zaśnięciem sprzyja myśleniu, marzeniom, analizie różnych sytuacji… Do mojej głowy zaczęły więc napływać różne myśli, zastanawiałam się jak jutro – ósmego czerwca 2012 roku – będzie wyglądał mój dzień.

Upłynęło 5 minut, 15, 20… Doliczyłam się 123 baranków, 124, 125, 126, 121, 123, 128… cholera! Zawsze się przy tym mylę. Czuję, że podnosi mi się ciśnienie. Nie no, teraz już na pewno nie zasnę…

Ósmego czerwca 2012 roku obudziłam się przed 8:00 (więc najprawdopodobniej wczoraj w końcu zasnęłam). Przywitała mnie cisza, krótka cisza, bo trwająca zaledwie 5 minut. Po tym czasie, budzik w mojej komórce, ustawiony na punkt ósmą, obwieścił mi, że „I love rock ‚n’ roll!” i już byłam na nogach.

Włączam radio – Uwaga Polacy, już 8 czerwca Euro!, czytam gazetę – Za 2 dni Euro – impreza sportowa, której nie możesz przegapić, odpalam komputer – Do Euro pozostało już tylko 21 h 45 min i 34 sek.!, idę do piekarni po pieczywo, a tam bułki z jakże chwytającym za serce wzorkiem piłki! W tym roku, czy ktoś chciał, czy nie i tak był niejako zmuszony przez otoczenie do odliczania czasu pozostałego do 8-ego czerwca 2012 roku. Ostatnio zegar we Wrocławiu nie wytrzymał tej presji czasu i… stanął. Szybko jednak został naprawiony, żeby mógł nam z dumą znów przypominać o Euro, które… rozpoczęło się wczoraj. Polacy zremisowali z Grekami 1:1, a Rosjanie rozgromili Czechów 4:1.

Ale co takiego jeszcze wydarzyło się wczoraj?

Wczoraj, 8-ego czerwca 2012 roku swoje 24. urodziny obchodził Kamil Grosicki, piłkarz Pogoni, obecny tureckiego Sivassporu i przede wszystkim rezerwowy polskiej reprezentacji na Euro.

Kamil Grosicki

W ten dzień urodził się również polski aktor teatralny, radiowy i filmowy – Piotr Fronczewski.

Piotr Fronczewski

Kto jeszcze? Robert Schumann – niemiecki kompozytor

Robert Schumann

Barbara Bush – żona prezydenta George’a Busha

Barbara Bush

Janusz Kowalski – polski kolarz szosowy, mistrz świata

Janusz Kowalski

i skromnie mówiąc, ja też obchodziłam wczoraj urodziny (ale podarujemy sobie moje zdjęcie :p).

Tak, na „liczniku” pojawiły się już dwie dwójki. Ale wiecie… nie czuję się na tyle i nie wyglądam. Tak sobie myślę, że fajnie jest być młodą duchem i ciałem. Z doświadczenia wiem, że niewiele osób bez znajomości mojej metryczki „posądziłoby” mnie o – w tym przypadku – aż 22 lata ;) Urodziny czy imieniny? Urodziny. Jestem zwolenniczką urodzin, fakt narodzin jest dla mnie ważniejszy niż moment nadania imienia, poza tym w każdej rocznicy narodzin jest coś magicznego, tajemniczego i wyjątkowego.

Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które pamiętały o moich urodzinach (Facebook, jesteś niezastąpiony ;)), tym, które nie pamiętały również dziękuję ;) Znów zaskoczyła mnie (niczym każdego roku zima drogowców ;)) duża liczba życzeń, telefonów i prezentów od najbliższych. To był naprawdę piękny, wyjątkowy dzień. Dzięki jeszcze raz ;)

Źródła:

http://www.mmszczecin.pl/415260/2012/6/3/smuda-stawia-na-grosickiego-cudowny-prezent-na–urodziny-dla-bylego-pilkarza-pogoni?category=news

http://www.znaneurodziny.cba.pl/8_czerwca.html

9 thoughts on “8.06.2012

  1. To ja chyba jako ostatni co pamiętałem ( a raczej nie pamiętałem, bo niby skąd, skoro dopiero dziś tu zajrzałem?)
    Życzę Ci, byś pobiła rekord świata w długości życia w zdrowiu i szczęściu…

  2. A myślałem, że tylko ja mam wrażenie, że gdy otworzę lodówkę zaatakuje mnie Euro ;). Co do młodego wyglądu, cieszę się, że nie tylko ja wyglądam na 3-4 lata młodszego niż jestem :)

Skomentuj

