Turn me on

Ostatnio wrzuciłam na bloga zdjęcia koleżanki. Dzisiaj chciałabym dodać kilka zdjęć kolegi, który w czerwcu zgodził się mi pozować. To była moja druga sesja (jeśli mogę użyć tego określenia) i jestem zadowolona z jej wyników, ale to nie znaczy, że nic bym nie zmieniła. Owszem, dzisiaj pewnie inaczej (mniej centralnie) wykadrowałabym niektóre fotografie, ustawiła inną ogniskową itp. Ale kto powiedział, że to było nasze ostatnie spotkanie? ;)

Pomysł z oparciem się o słup był moją propozycją. Całkiem fajnie to wyszło, nie?

Dobrze, że w pewnym momencie wpadliśmy na super pomysł, żeby wykorzystać schody ;)

Zabawa z flarą (to te półprzezroczyste, kolorowe okręgi :))

Modelował: Marek
Sprzęt: Canon EOS 500D + Canon EF-S 18-55 mm f/3,5-5,6 IS (tak, ten kitowy)
Miejsce: Wrocław
Data: Czerwiec 2012

6 thoughts on “Turn me on

Skomentuj

