Everytime summertime

Skoro już tak dobrze idzie mi wrzucanie na bloga zdjęć, które zrobiłam ostatnio znajomym, to może by tak zamieścić jeszcze pęk zdjęć, które zrobiła mi w lipcu Judyta? W końcu tak mało na moim blogu jest mnie samej… Myślicie, że to dobry pomysł? Kto jest za? :)

Z Judytką spotkałyśmy się w lipcu i zależało nam na delikatnych, dziewczęcych i subtelnych fotografiach. Główną rolę odegrała niebieska letnia sukienka oraz kapelusz, który zakupiłam ostatnio właśnie z myślą o robieniu zdjęć.

Co nam z tego wyszło? Macie okazję zobaczyć i ocenić sami, bo zaraz coś wybiorę i zamieszczę. Tak, przekonaliście mnie :)

Portretówka, z której jestem bardzo zadowolona :)

Też uważacie, że ta bujna roślinność Parku Szczytnickiego wygląda bajecznie?

Drewniany pomost nadał fajnego klimatu zdjęciom robionym w jego pobliżu.

Poniżej zdjęcie, które jest naszym faworytem. Miałyśmy wątpliwości, zastanawiałyśmy się jak to wyjdzie, czy będzie naturalnie, ale… udało się :)

Jak już pewnie zauważyliście mało jest zdjęć, na których się uśmiecham. Zazwyczaj patrzę się w obiektyw, gdzieś w bok lub do góry. Uśmiechnięty portret poniżej wyłamuje się z tej konwencji i dobrze, bo wyszło nam całkiem udane zdjęcie z fajnie rozmytym tłem.

Zdjęcie bardzo podobne do tego, które wcześniej określiłam moim i Judyty  faworytem. Z taką różnicą, że tutaj Judyta zwiększyła ogniskową, a ja rozprawiłam się z metką od kapelusza, która mnie wkurzała :p

Fotografowała: Judyta -> jchmielowska.pl, http://www.flickr.com/photos/wasurenagusa69/
Modelowałam ja
Sprzęt: Sigma SD14 + Sigma DC OS 18-200 mm f/3,5-6,3 IS
Miejsce: Wrocław (Park Szczytnicki, który uwielbiam :))
Data: Lipiec 2012

7 thoughts on “Everytime summertime

Skomentuj

