Boys, boys, boys

Trzydziesty września to dzień wyjątkowy. Mamy niedzielę, dalej trwa weekendowa laba, można odpocząć, zrelaksować się. Trzydziestego września imieniny obchodzą Felicja, Franciszek, Grzegorz, Hieronim, Hieronima, Honoriusz, Imisław, Nadzieja, Ursus, Wiktor, Znamir, Zofia i Sonia. W ten dzień Botswana obchodzi Dzień Nieodległości, a my w Polsce… Dzień Chłopaka. Zatem wszystkiego najlepszego, Panowie! :*

Skoro już o facetach mowa to, przechodząc płynnie do następnego tematu, chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować zdjęcia mojego kolegi, który ostatnio zgodził się mi pozować. Zdjęcia robiłam w sierpniu, ale dopiero teraz się nimi dzielę tutaj na blogu. Pojęcie wolnego czasu podczas tych czterech miesięcy studenckich wakacji jest mi pojęciem szalenie obcym :p Dobrze widać to po ilości ostatnio dodanych wpisów…

Chciałam, żeby sesja z Mateuszem była elegancka, więc zaproponowałam mu założenie garnituru. Dobrze pamiętam, że Słońce grzało wtedy niemiłosiernie – trzydziestostopniowy żar lał się z nieba. To nie były łatwe warunki, ale… daliśmy radę :)

Dużo zdjęć zrobiliśmy na moście – wykorzystaliśmy pewne metalowe elementy jego konstrukcji. O, tak jak widzicie tutaj na zdjęciu.

Poniżej zdjęcie, które wyszło bardzo spontanicznie – udało mi się rozśmieszyć Mateusza i to uwiecznić :)

Zdjęcie, z którego jestem bardzo zadowolona :)

I chodzenie po drzewie ;)

Modelował: Mateusz
Sprzęt: Canon EOS 500D + Canon 24-105mm f/4L IS USM + Canon EF-S 18-55 mm f/3,5-5,6 IS
Miejsce: Świdnica (Park Centralny)
Data: Sierpień 2012

9 thoughts on “Boys, boys, boys

Skomentuj

